Friday, February 15, 2008

Where Do I Go???

hahex, finally and finally.....
( hehe,I copy it from the Nasional Service website...)

Tahniah, anda telah terpilih untuk mengikuti Program Latihan Khidmat Negara Siri 5/2008.
No KP 900********9 (hehe,can't tell)

Nama KELVIN LOH WAI KIT

Nama Kem KEM TEMASYA RIMBA TEMPLER, RAWANG

Alamat Kem KM 20
JALAN IPOH-RAWANG
-
48000
RAWANG
SELANGOR

Pusat Berkumpul PARK & RIDE, BERHADAPAN SEK. ALAM SHAH, PUTRAJAYA

Kumpulan 2

Masa Daftar 9.30 PAGI

Tarikh Daftar 18/03/2008



IT's GREAT!!!I never expected that it would be that near!!! My grandparents and uncle live at Rawang!!!Beside that, my buddy-Liew aka LyeXD is going to the same place too!!!wao,thanks, god...I'm lucky!!!
( ....go visit while you can ya!...then U can see the brand new "slim" Kelvin,=D
kidding....LOL)

No comments: